جمعه, تير 9, 1402

ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری

10 - 16 تیرماه 1402 - جزیره ی کیش

ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون محتشم هرمزگان در روزهای 10 الی 16 تیرماه با حضور ورزشکاران 19 کانون وکلای دادگستری در جزیره ی کیش برگزار می گردد.

530 عضو ورزشکار کانون های وکلای دادگستری حاضر در این دوره از مسابقات در سه رشته ی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با حضور 17 تیم در رشته فوتسال ، 7 تیم در رشته ی والیبال بانوان ، 9 تیم در رشته ی والیبال آقایان و 6 تیم در رشته ی تنیس روی میز ، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 تیم ورزشی اعزامی کانون وکلای دادگستری مازندران در قالب سه تیم فوتسال، والیبال و تنیس روی میز صبح امروز وارد محل برگزاری مسابقات شد.

در قرعه کشی مسابقات ، تیم فوتسال کانون وکلای دادگستری مازندران در گروه B با تیم های کانون های وکلای دادگستری گلستان ، آذربایجان غربی ، همدان و سمنان هم گروه است و در دور اول مسابقات روز شنبه ساعت 17 با تیم آذربایجان غربی و در دور دوم در روز یکشنبه ساعت 9 با تیم سمنان ، در دور سوم روز دوشنبه ساعت 9 با تیم گلستان ‌و ساعت 18 با تیم همدان به مصاف هم خواهند رفت

در رشته والیبال آقایان تیم اعزامی کانون وکلای دادگستری مازندران در گروه A به همراه تیم های کانون های وکلای دادگستری گلستان، آذربایجان غربی و خراسان قرار دارد و در دور اول در روز شنبه ساعت17 با تیم خراسان ، در دور دوم روز یکشنبه ساعت 17 با تیم آذربایجان غربی و در دور سوم روز دوشنبه ساعت 17 با تیم گلستان به رقابت می پردازد.

در رشته تنیس روی میز ، تیم اعزامی کانون وکلای دادگستری مازندران در گروه B با تیم های کانون های وکلای دادگستری گیلان ، کرمان وخوزستان هم گروه شده و در روز شنبه ساعت 12 با تیم کرمان ، ساعت 17 با تیم خوزستان ، ساعت 18/30 با تیم گیلان به رقابت می پردازد .

برای همکاران محترم ورزشکار عضو کانون وکلای دادگستری مازندران موفقیت و سلامت را در این دوره از مسابقات آرزومندیم.

 روابط عمومى کانون وکلاى دادگسترى مازندران